מיקוד במטרה - תתכננו את המצגת (הכי טוב דף ועט כמו פעם) ותגדירו את המסרים העיקריים וסדר החשיבות שלהם לפני שאתם ניגשים לבניית המצגת.
במשפט אחד - תחשבו על משפט סיכום אחד שאיתו הקהל יצא ותדאגו שהוא יהיה המסר המרכזי שיחזור במצגת.
פחות זה יותר - תציגו רק את הנתונים החשובים ביותר והימנעו מעומס מידע. זה יקל על הקהל לעקוב אחרי המצגת ולהבין את הנקודות העיקריות.
מנתונים לסיפור ויזואלי - גרפים הם דרך מצוינת כדי להמחיש נתונים מורכבים בצורה פשוטה וברורה.
הסיפור שלכם - מצגת סוף שנה זו הזדמנות להדגיש לא רק את ההישגים המקצועיים, אלא גם את היכולות האישיות שלך.
** למטה מחכה לכם קישור לקובץ עם דוגמאות שוות שיעזרו לכם לשדרג את המצגות
בהזדמנות זו מאחלת שנה שקטה ובשורות טובות